Dags för en uppdatering..

Maybe so....

Idag har jag haft seminarium.. lika spännande som alltid...

Trött är jag också.. men det är inte heller ovanligt...

Något som dock är ovanligt som attan är att vi tokstädade köket igår.. och idag är det så fint så fint.. fortfarande.;) Får se hur länge det räcker...

Dessutom tvättade jag 2 maskiner.. .:S Det är ju nästan skrämmande..

Idag är en mjukisbyxa och allmänt ovårdad dag känner jag.. :P osminkad.. och... smutsigt hår har jag...men det såg bra mkt bättre ut imorse än vad det gör nu.. ;P

Nu har jag iaf helg!! Och jag hade planerat att säga wooohooo och ta ett fotbad sen.. :D men vi får se om det blir av.. Kanske borde läsa artikeln jag ska skriva en recension på också.. :P Så att det är gjort liksom.. och det blir ju mkt roligare om man har fötterna i ett fotbad samtidigt.. ;)

Fast först... middag... för nu är jag hungrig som en varg.. :P

Bergman... The smileys are BACK!! ;P;P;P

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha.. Har dom någonsin varit borta menar du? Jag anade förresten en gnutta ironi i det du nyss skrev på min blogg :P

Postat av: Marie

Ja kanske lite då.. Jag längtar till den dagen du kan hantera dom =)

2007-11-22 @ 22:14:52
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback