Hemmadag...

Pga allergi (?) och nästintill total sömnlöshet i 2 nätter valde jag att inte gå på skolan idag.. men jag har hyrt in Emma som anteckningsskrivare. ;P

Igår kväll hade jag så ont i huvudet så jag visste knappt vad som var upp och ner... men i natt har jag sovit, nästan utan att vakna nån gång...

Iaf, när vi lämnade bort katten igår, och kom hem, så kändes allt mycket bättre, vare sig bihålor eller hals kändes tjock längre... och huvudvärken började lätta lite på kvällen...

Idag har jag lite ont i huvet, och lite ont gör bihålorna också, men det beror nog myckte på att vi inte bytte sängkläder, utan ska göra det idag istället.. så jag har sovit i nått osm katten har spenderat kanske 5-10 min i...

Min myskisse.. :(

Hoppas vi hittar ett bra hem åt henne.. min lilla sötnos..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback