Hör och häpna...

Jag har nästan läst en av litteraturerna... ca 30 sidor kvar som jag ska ta itu med snart snart. :) Det betyder att jag snart har läst ca 140 sidor med 2 dagar kvar.. Ska försöka att börja läsa artikeln jag ska skriva recension till på torsdag också.. Det är på engelska, och 13 sidor.. Så det lär kunna ta lite tid faktiskt.. :P Men så får det väl vara då. Jisses så duktig jag känner mig.. (Här behöver vi ju inte ta i beräknande att många andra i min klass börjat på hemtentan och skrivit klart recensionen redan, nej nej)

Innan fredag måste jag ha hunnit sytt upp julgardinerna också eftersom jag tänkte utnyttja det faktumet att det kommer att vara 3 karlar här hos mig på fredag, när vi ska baka och bara mysa.. Kan tänka mig att 3 mer eller mindre tondöva (åtminstone 2, den tredje har jag inte hört sjunga) killar kommer att skråla julsånger så att granntanten här bredvid blir ännu dövare... Jag ska, för första gången i mitt liv, sätta ihop ett pepparkakshus. Wey. :P Dock ska vi köpa färdigt, för det räcker att baka lussebullar, koka knäck och chokladkola, och göra marsipangodis. Dessutom ska ju alltså gardiner upp och stjärnor och ljusstakar med, och det ska bli såååå mysigt.

Den enda paus jag har tagit var för att spela tv-spel i en halvtimme.. och nu ska jag titta på AFV en halvtimme till.. Sen blir det mat, och sen blir det lääääsa fram till Bones!!

Nice...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback