Jösses Amalia...

Mamma skulle storkna om hon såg mig... jag har dammtorkat... Dammtorkat!! det var en raritet hemma.. och är det fortfarande.. Men försöker få det att se normalt ut här nu... Annars kommer vi snart att få spatt både Kasper och jag.

Ikväll blir det flygande Jakob till middag... mumsmums... en av de få sakerna jag är riktigt bra på att laga faktiskt.. Kasper kommer säkert att komma på att jordnötterna är slut, något jag struntar i eftersom jag inte äter det, och sprinta på ICA för att köpa... Men, då får han ju motion..

Tror jag måste slänga in en maskin med tvätt också, bara för att fortsätta vara så duktig som bara jag är... eller nått.. Kanske några av påslakanen.. Kanske kanske... Vi får väl se.. Jag har ju inte så många lektioner nån dag... utan jag kan ju tvätta konstant egentligen. :P Låter mkt jobbigt att vara lärarstudent förstår jag... men då måste jag läsa en massa istället.. precis som alla andra...

1 månad kvar till jul!!
1 vecka kvar till julgodismakeri!!!

Kommentarer
Postat av: evans

Här skulle det också behöva dammtorkas, men jag orkar inte. Jag är ju såååå sjuk... Vad består damm av egentligen och varifrån kommer allt?? Ha en bra lördag!

Postat av: M a r i e

Jag älskar flygade jakob! :D

2007-11-24 @ 16:51:40
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: M a r i e

Jag har inte ätit det en enda gång sen jag flyttade hit faktiskt. Får ta tag i det!

2007-11-24 @ 18:33:24
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback