Cappucionomotivation

Det var ett roligt ord att skriva.. Jajjemums.. :P

Sitter här med en cappuciono framför mig och skriver på mitt PM... eller, ja inte just nu men jag håller på med PMet också... jag tror jag vet vad jag håller på med iaf och det är ju trevligt. ;)

Inatt vaknade jag med fruktansvärt ont i magen efter att ha sovit i en heeeel timme... Jisses.. Men det gick över... Fast jag trodde nog ett tag att jag hade blindtarmsinflammation eller nått liknande... Och det första jag tänkte var: Undrar om det är en giltig anledning till att lämna in PMet för sent!?

Ja där ser man...

Nä... Tillbaka till PM... eller kanske lite tårta först? Vad verkar mest motiverat? Tårta tårta tårta!! :D

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Man kan hitta motivation vart man än letar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback