Herre Jösses...

Ja.. då har jag haft en heldag.. ;P Nä.. det har jag inte... men jag är skapligt trött ändå.. :P speciellt eftersom jag var uppe halv 7.. och det är jag inte van vid.. :P

Nu är det en planering som ska in.. och sen är det också ett PM som ska in...

Hmms...Baka bör jag inte göra förrän på fredag, för annars kommer jag att äta upp det jag ska baka.. :P

Mjukpepparkaka och dumlekakor.. om nån funderade..;)

Tror jag ska beställa kläder från H&M sen... jag har hittat hur mkt fint som helst.. :) Mkt tröjor.. men det gör inget, för jag behöver nya...

Druckit en cappucino... så nu kanske kaffesuget håller sig borta ett par veckor igen.. speciellt eftersom jag inte dricker kaffe i vanliga fall...

A Noom is a bright yellow troll, men has acid green ear hairs and females has deep purple.

Tur att fantasin kan flöda ibland...

Om Kasper förvandlades till Richard Gere (på min första revy uttalade hon som skulle sjunga om honom verkligen hans efternamn G-E-R-E....) då skulle jag bli... kanske inte lika glad som hon i reklamen..

Nä... dags att göra nått vettigt kanske.. eller så får det vänta tills Kasper kommer hem... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback