Hur mår vi idag?

Jodå... jag.. har ont i huvudet.. :P Men knappast på grund av vinet... snarare beror det på att jag har sovit väldigt underligt inatt.. :P

Kasper mådde sämre igår kväll än vad ´han gör idag.. och det är väl trevligt.. :P Igår kväll skulle jag vara snäll och vara uppe med honom så han fick nyktra till... men... jag somnade i soffan...:P Och blev väckt halv 3 (halv 2 enligt nya tiden) sen sov vi på fel sida sängen eftersom han inte mådde bra.. så jag har bara legat konstigt inatt.. ;P För så mycket vin drack jag faktiskt inte.. :P

Min älskling har bakat brödbullar och ska göra äggröra... är han inte sötast?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill oxå ha nybakta bullar..istället blev det resterna av kycklingen och rotfruktsgratängen till frukost..hua..så tervligt så tevligt igår..och ditt vin var gott=) du är en bra vinkännare=)
vi ses imorgon pigga å krya..puss å kram.sofia

2007-10-28 @ 22:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback