Fröken illamående..

Men suck... Inte frisk idag heller... sånt här suger..

Sitter iaf här med en öl bredvid mig... jag som inte ens dricker öl.. men igår kväll fick jag världens sug efter det... mysko...

Jag har funkat så ett tag nu.. Längtat efter thé, vin och öl... inget av de saker som jag egentligen dricker... störande...

Det som är lite oroväckande är att jag vet att Kasper längtade efter saker han egentligen inte tyckte om under tiden han var sjuk... och han var förkyld konstant i ett halvår också... hjälp..:S Men jag vill inte gå till farbror doktorn...

Kasper fixade en sladd till symaskinen idag.. så nu har jag ingen ursäkt att inte sy upp gardinerna... förutom att jag ska läsa min bok...

Ikväll ska vi baka pizza.. .:D MUMS!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha. vilken ölsort tog du då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback