CSI Miami

Nu ska jag strax titta på CSI Miami innan jag ska skutta i säng.. börjar ju faktikst inte förrän 12 imorrn. ;) Kanske man ska be om den där fotmassagen jag ska få när jag gått ner ett kilo? Det lät faktiskt ganska trevligt. :)

hittat en massa disney-filmer som jag har på datorn nu.. jag är helt såld på sångerna i disneyfilmer, så nu sitter jag för mig själv och spolar emellan de avsnitt jag vill se. ;)

Men nu strax: CSI Miami, och sen, som sagt, sova.. :)

Imorrn måste jag skriva klart min komplettering. Basta.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag ÄLSKAR disneyfilmers musik, speciellt de gamla goda "klassikerna" :) Jo det gick helt bra igår, som tur är:D Hur gick din dag då? Grattis till de många stegen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback