Latstamp

det är en sån där sak som mamma har kallat mig hela livet.. Om det stavas sådär eller inte vet jag inte.. Men så har hon iaf sagt: Du är en riktig latstamp.. :P Vilket helt enkelt betyder att jag är jävligt lat...

Men jag har ju läst ut en bok idag.. och jag har handlat..  och blivit blöt.. för jösses vad det regnade.. och så har jag tvättat, och diskat.. så jag är väl inte alltför lat.. men jag hade kunnat läst mycket mer.. Bra mycket mer..

Så nu ska latstampsMaria läsa lite bok medan riset kokar. ;)

Kommentarer
Postat av: zandra

Hej! ifall du är intresserad av att köpa begagnade kläder eller skor så hittar du grymt billiga erbjudanden på min blogg. Klicka bara på kategorin "Köpa kläder?" när du är inne på min blogg.

Postat av: evans

I Jämtland har vi sett solen idag! Jag hade glömt bort hur den såg ut...

Nu har jag lagt ut min vårbild för vecka 16.

2008-04-14 @ 22:16:15
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Josephine

Ingen kan vara större "latstamp" än jag:) Jag är xtremt lat! Ja man hamnar ju på listan då jag inte har ngt annat att göra om kvällarna än blogga när jag suttit här ensam..men skall hem på onsdag, sen drar jag ner igen, jag är väl lite av en vågbloggare:D

2008-04-15 @ 07:28:28
URL: http://mumintroll84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback