Men aj som satan.

Har precis varit duktig och slängt en massa kläder, som jag alltid har tyckt om, men inte använt på flera år.. Jag är världens bästa hamster, jag sparar allt.. Och har jättesvårt att skiljas från alla mina saker.. Eller nästan alla iaf.. :) Dock har jag ont som satan i armen, för jag rev mig på en av byrålådorna, så jag har ett ca 5 cm långt sår på armen, och det sviiider kan jag säga..

Solen har försvunnit, nu är det mest bara molnigt, med lite blåhimmel.. men det är ändå 15 grader och det är ganska skönt.. :) Jag ska läsa lite mer nu, och sen ska jag försöka hitta nån middag. ;)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: dt är jättekul faktiskt ,)

Postat av: Annelie T

Haha vi har hur mycket som helst ;) Kom och lyssna när jag sjunger i min blogg ;)

2008-04-20 @ 17:58:33
URL: http://anneliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback