Sångsugen

Jisses. Nu har jag suttit och sjungit med i låtar.. och rösten är inte vad den borde, inte alls.. Nån som vet var man kan hitta bra sångövningar att ladda ner? För oss som inte kan spela piano menar jag. ;)

Det snöar fortfarande ute, och nu när vi gick handlade slutade det med en ganska så blöt maria.. Dock ska vi gå ut och gå sen också, kanske tillochmed prova på lite jogging? Jag vill få tillbaka det lilla flås jag hade när jag blev tillsammans med Kasper, då jag också var som smalast.. Hmm.. Samband kanske?

Idag blir det pyttipanna och stekt ägg till middag.. Pizza var det tänkt först, men vi ändrade oss.. det skulle ta för lång tid och vi är jättehungiga..

Vad ska du äta för middag idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback