Läggdags

Nu ska jag gå och sova. Tidigare än vad jag gjort på en vecka, men å andra sidan har jag planerat att kliva upp 10 (flämt!) imorrn också. Vi får väl se hur det går med det. Hade planerat att handla lite som jag glömde förra ggn, dessutom har jag planerat att baka paj, för jag hittade bär i frysen. Hallon/blåbärspaj. Gott. :) Hittade björnbär och jordgubbar i frysen med, men jag tror jag gör nått annat av dom.. Kanske björnbärs- och chokladmuffins? Kan det vara nått? Jaja.. Vi får väl se, jag brukar vara bra på att planera saker jag ska göra men mindre bra på att verkligen göra dem. ;)

Godnatt folket!

Kommentarer
Postat av: Kinga

Söt blogg du har vännen, o söt du va!

jag älskar att läsa om folks liv, o kolla deras designer!



Ha en bra natt & en fin dag på dej!!

puss Kinga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback