Alldeles omtöcknad

Jisses så trött jag är.. det trodde jag inte att jag skulle vara. klcokan är ju ändå lite över 10... Idag har min lillebror namnsdag, och Kaspers morfar fyller år... 62..:P han har en myyycket ung morfar..åtminstone enligt mig.. min morfar skulle ha varit 93 och fyllt 94 i september om han hade levt idag... och han dog för snart 9 år sedan... Konstigt... jag blir alltid så tårögd när jag tänker på honom.. och jag minns hur jag var så ledsen för att han aldrig hann uppleva millenniumskiftet, eller min 13de födelsedag...

Och jag minns hur, min autistiska kusin småskrattade under tiden när vi skulle ta farväl av morfar, och gick omkring och sa: inte skratta... även fast skratt är så nära gråt.. och sen såg han hur ledsen jag var, så då skulle han krama om mig.. och PANG började han tokböla i örat på mig...

Knepiga saker man minns.. :P

Jaja.. idag ska jag verkligen försöka plugga.. och så ska jag sjunga singstar, så inte rösten förtvinar helt på mig... :P

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: elin

det blir träning och slappa för mig :)

Postat av: Lia Florenz

jobbigt tat vara trött

2008-02-24 @ 10:26:23
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback