Dålig karaktär och viljestyrka..

Jaha.. här sitter jag och äter choklad.. och pluggar absolut inte... det är ju ganska illa.. för jag skulle ju egentligen behöva börja plugga nu på en gång eftersom jag märkte hur jobbigt det var att skriva tenta.. och nu när jag ändå kom på det ska jag skriva ut de gamla tentorna i det här momentet också..

Nää.. nu är jag ganska less faktiskt.. och kan ju inte plugga nu när det är dags för Kitchen Nightmares.. Det vore ju nästan en synd att missa det..;) Men sen! ska jag läsa nån sida iaf... Nästa vecka har vi en föreläsning på engelska.. och det känns lite hemskt, för.. tänk paniken. jag har inte pratat eller lyssnat på engelska på hur länge som helst.. om man inte räknar 30 minuter i Ludvika förra helgen.. men jag lyssnade inte så noga då.. :P

Jag vill ha en lägenhet nuuu!! För jag vill kunna skriva mig i Uppsala... Och jag vill kunna göra en hel del saker som Kasper och jag pratat om att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback