I'm baaaack...

Tillbaka i Uppsala nu... och det känns skönt att sitta i sin egen soffa, med sin egen dator i sin "egna" lägenhet.. ;P även fast det var mysigt att åka hem till mams och paps ett tag.. men det blir igen om 3 veckor, för då ska jag till läkaren.. och sen tar jag med mig lillebror tillbaka.. :) fast då blir det med bil.. för jag gillar inte tåg.. eller tåg är väl okej.. men väntan.. dessutom har jag lovat mamma att handla på Ikea och det tänker jag inte bära med mig på ett tåg och flera bussar.. :P Och så vill jag kunna åka och hälsa på Veronica om jag kan.. :) och om hon kan...

Nä.. nu tror jag att jag ska läsa några sidor... Den här tentan kommer att bli en försökstenta.. klarar jag den inte... så gör jag det inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback