mig på kylskåpet och skafferiet

För att öka min motivation ännu mer.. eller kanske snarare min viljestyrka och självbevarelsedrift, sitter det nu en bild på mig när jag var som smalast på kylskåpet.. och bilder på mig a'la du är vad du äter, på skafferiet.. alltså en bild framifrån och en från sidan i bara underkläder... Jag lovar att det är en skrämmande syn.. fast.. kanske kan jag skylla på att vi inte har nån helkroppsspegel? Får jag skylla på det? Jo, vi har en, men den är inte uppmonterad, för vi saknar skruv. och så ska vi försöka flytta härifrån, och det gör ett par mindre hål i nån dörr...

Hur som helst så fungerade det hur bra som helst igår kväll.. jag blev till och med så förskräckt att jag slängde ut en del kakor och godis som jag hittade i skafferiet.. och sånna som känner mig nog bra vet att min filosofi är:jag har köpt dem, jag äter dem... så jag var lite stolt också... där kom det lite viljestyrka...

Hoppas det går som en dans nu bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback