Oh, the trötthet...

Skrik och panik av att vakna innan 10... Det känns hemskt löjligt att säga så, men tyvärr så måste jag medge att det stämmer... jag blir helt förstörd av att kliva upp på morgonen nu.. jag tror att hjärnan lurar mig.. om jag inte kliver upp på något sätt när jag vaknar är jag hur trött som helst och kan somna om vilken tid på dygnet som helst.. men bara jag kliver upp så blir jag jättepigg om jag har sovit runt 7 timmar.. konstigt detta... :P så har jag iaf aldrig fungerat förut.. det måste vara sängen som är alldeles för trevlig...

Idag är det pluggning som gäller.. nu måste jag sätta lite fart.. det är väl vi egentligen, men jag kan ju bara tala för mig själv.. dagen började iaf med att jag fick rätta mina egna anteckningar för att jag hade lyssnat på Kasper om när puniska krigen var och när Grekland togs över av Rom. Och sen säger karln: Det är tur att vi delar på kunskapen du och jag. Yes! :P

Jag tror att jag är inne på järnåldern nu.. som egentligen borde heta bronsåldern för bronset var mest använt då, och under bronsåldern var det knappt att brons fanns.. Tur att historia inte är förvirrande. :P

Fast jag tror... att jag vill ha frukost!

Kommentarer
Postat av: Jonna

ha en bra dag:)!

Postat av: Sanna

Ha en fin onsdag :)

2008-02-06 @ 09:54:07
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback