Semmelmums..

Eftersom det inte blev nån semla på fettisdagen kanske man kan kalla det för fetonsdagen nu då istället när jag faktiskt har ätit en semla. :P

Bilddagboken är elak och vill bara vara överbelastad när jag ska titta på bilder.. :( dumt...

Singstar var skoj, vi har sjungit oss hesa.. och jag är lycklig, för nu kanske jag kan få sjunga varje dag igen.. min röst börjar försvinna och det är fruktansvärt deprimerande att inte ha den röst som jag en gång har haft... Men å andra sidan så är den van att springa runt och sjunga varje minut av min ensamma tid.. och det kanske är det som är problemet. jag har ingen ensam tid längre.. speciellt inte när vi går samma tider på skolan.. Jag får väl max 2 timmar när kasper skjuter.. wiho... dessutom är väggarna ganska tunna här.. och dörren med.. och jag känner väl kanske inte för att hela huset ska höra på när jag går runt och skrålar och tar i för fulla muggar.. :P

Jisses.. vilka problem man kan ha ibland va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback