Stolt över mig

Jag måste medge att jag är ganska stolt över mig själv.. från att ha ätit godis varje dag (och utan mitt dagliga socker var jag som ett monster), så äter jag det mindre sällan.. jag skulle väl ljuga om jag sa att jag inte blev ett monster ibland ändå.. för det blir jag.. jag har mycket dåliga dagar då stackars stackars Kasper får stå ut med mycket skrikande. :P Det är nämligen också sånna dagar som jag inte tål någonting alls.. hemskt... och eftersom jag har ärvt mammas humör så tänder jag till jävligt fort.. :P

Hur som helst.. jag såg på Anna Skipper, och henne skulle jag nog behöva, för hon skrämmer mig.. hon skrämmer slag på mig om jag ska vara ärlig.. Kasper skrämmer inte mig alls, det kan nog snarare vara tvärtom. ;P så han kan inte få mig att ut och promenera, eller jogga (lunka) som säkert hon skulle kunna.. sen kan man väl inte säga att mitt hat för sport underlättar det hela, det gör det inte.::P

Iaf så var det jag skulle säga att jag är glad för att mitt godissug har minskat... och det har mycket med mina fantastiska profil- och raktframifrånbilder som sitter på skafferiet.. inte för att vikten har minskat.. men ändå.. den har inte ökat heller.. ;P

Apropå ingenting: Stefan Holm borde verkligen verkligen försöka sluta med sina ticks..

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha nice där, jag vill fan ha en lärare till morsa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback