Tenta from hell

Första tentan avklarad.. förhoppningsvis utan behov av att göra om den.. fast det känns okej.. däremot kändes det inte ett dugg okej när jag satt mig och såg frågorna.. för ingen av dem kände jag mig säker på att jag kunde... nu har jag iaf ordbajsat 5 frågor på 1,5 sida (ca) var... och jag har säkert hittat på lite egen historia också.. men det är ju trevligt.. Tydligen var jag den enda, eller åtminstone en av få, som lämnat marginaler i sidan av papperen.. tanten som tog emot tentan lovordade mig.. och jag tyckte att det inte var så svårt eftersom jag är läskunnig.. inte för att jag säger att ingen annan är det, men det stod klart och tydligt på tentapapperet att man skulle lämna marginaler...

Nä.. nu ska vi nog snart åka på Ikea och handla nån stol åt mamma... men först blir det lite lunch.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback