Tvingar mig själv

Kasper spelar TVspel.. och jag tvingar mig själv att läsa ett par ord emellanåt.. fast, det är sååå mycket roligare att titta på vad han gör.. faktiskt.. :) Ska också tvinga mig själv att vara vaken till efter 12.. så jag ser vad som händer på lägenheten..:P hoppas hoppas hoppas.. och det är ju faktiskt bara 1,5 timme kvar.. problemet är att jag är så fruktansvärt jättetrött så det finns inte...

Jaja.. nu får vi se vad som händer.. jag hoppas stenhårt på att få en lägenhet.. jag vill inget hellre än få nått att kalla vårt eget.. men men.. det märks säkert snart... kommer inte ha en chans att få den, och det är ju det som är så irriterande.. för vi behöver den.. så mycket.

Kommentarer
Postat av: EMMA

Klart det blir bilder ;) vad jag längtar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback