Alldeles för tidigt...

Det är alldeles för tidigt för att vara vaken.. Och det är alldeles för tidigt för att redan ha ätit frukost... ska snart hoppa in i duschen.. så fort som jag känner mig mogen för det..:)

Börjat läsa på boken till genusuppgiften (blablablabla) och tänker säkert alldeles för mycket på minirapporten för att inte ha börjat skriva på den. :P

Ute är det en heeel plusgrad, ingen snö alls, och 10.15 börjar min skoldag... ska börja gå i god tid så jag inte behöver gå fort.. för det tror jag inte att min kropp klarar av..inte idag.. kommer säkert att knapra på nån ipren innan jag går också. :S Men, allt för konsten.. och det är ju trots allt bara en 2timmarsdag... så synd om mig är det iiiinte.. eller? ;P

Jag tror jag börjar komma tillbaka till mitt smileyberoende... attans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback