Är det jag som är dum?

Nu har jag suttit ett tag och tittat på olika filmsånger på Youtube.. såg bland annat en sång ur Svanprinsessan.. Åh, vad jag älskade de filmerna när jag var liten.. har inte sett dem på flera år, men nu fick jag nästan abstinens efter dem.. för längre än för alltid.. jag tycker om filmmusik.. speciellt disneyfilmsmusik...

Är det bara jag som är dum och inte har kopplat hur man lägger in youtubeklipp på bloggen? och om nån annan är bättre än mig på det kan han/hon ju gärna få tala om hur man gör då. ;P

Hmm.. nu tycker jag att jag har varit ensam läääänge..;P

Kommentarer
Postat av: Nina

svar; usch det är hemskt. :/ Tur att man inte är rökare, och synd för dom som är det. Ha en underbar dag!!

Postat av: evans

Det är jättelätt att lägga in youtube-klipp. När du har funnit det klipp du vill lägga in på youtube kopierar du embed-koden som finns bredvid klippet. Sen loggar du in på bloggen. När du ska skriva ett nytt inlägg finns det en knapp som det står HTML på. Klicka på den, klistra in koden och tryck på "Uppdatera". Då dyker det upp en gul ruta i ditt inlägg. Sen är det bara att publicera inlägget. Klart!

2008-01-20 @ 17:33:11
URL: http://evans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback