Blaha..

Nä.. jag kommer helt enkelt inte framåt.. Alla andra i mitt arbetslag har säkert blivit klara.. och jag har min punktlista klar..  men om jag ska vara ärlig så vet jag inte helt och hållet vad jag ska säga... eller knappt alls.. men det får jag ju ta imorrn med dom... jag har det i alla papper... men jag har inte skrivit ner nått än.. och det kommer jag inte att göra innan imorrn heller.. för jag måste gå och lägga mig snart om jag ska ta mig upp imorrn bitti vid 7...

Imorrn åker Pq med pojkvän iväg på sin 6månaders resa..och jag är sååååå avundsjuk.. jag vill också ut och åka i världen..

Nu tänker jag ge upp detta... med pluggandet för ikväll.. det får gå som det går imorrn.. jag behöver ju inte veta vad jag håller på med förrän på fredag.. Inte har jag skrivit min sammanfattning heller.. men det får gå tills på fredag det med...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är långt ifrån klar..och jag måste gå upp 6..om det gör det hela lite lättare för dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback