Du sköna ledighet.

Idag mår jag mycket bättre (ni ser, inte klagar jag inte)... och har tillochmed spenderat ca en halvtimme på ILU:s bibliotek och letat material till min minirapport.. som jag har tänkt en hel del på idag faktiskt.. Känns som om det är dags att starta med den snart eftersom det är städa-bort-julen-helg nu strax, och är det nått Kasper och jag är bra på så är det att städa lååångsamt. :) Och vi har måååånga saker.. Kanske borde starta loppis? Vem vet? Kanske borde kolla upp det. :P

Under december tappade jag 4 centimeter runt midjan.. fast, eftersom det var 2 olika personer som mätte så vet jag inte hur exakt det blev.. men vi säger 4 centimeter,:P Däremot kan jag inte säga att vikten har följt med, men det tycker jag inte är lika noga...

Nä.. promenad kanske? jag är så instängd. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback