En tycka-synd-om-dag

Idag är en det-är-så-synd-om-Maria-dag... för idag har maria ont i huvudet, i käken och i nacken.. och dessutom helt orkeslös... huvva... Tur att jag har en extra dag ledig..

Vi ska väl diska och städa snart.. men jag skulle nog allra helst dra täcket över huvudet och somna om och inte vakna på ett tag... Skulle behöva börja skriva på minirapporten och inlämningsuppgiften.. men inlämningsuppgiften betyder att jag måste läsa en massa.. och det vill jag absolut inte... :(

Käken gör ont när jag gäspar.. och när jag nyser.. och det är ett nytt fenomen.. började när det smällde tlil där i morse.. :( Annars har jag bara haft ont i bland i ca en månad...vilken tur att jag alltid får må så bra..

Idag har vi hittat till engelska parken, där vi ska läsa historia sen. :) Det ska bli spännande.. om vi bara får tag i institutionen eftersom vi inte kan komma på registreringen, för i sånna fall missar jag min examination.. och det vore ju jäkla onödigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback