Ensam... Igen

Idag åkte vi in till Östersund, hela högen. Lämnade av Kasper och kaninen på bussen till Mora. Så nu är hela min lilla "familj" borta, och jag är alldeles ensam med min gamla familj. ;) Men om 9 dagar är jag antagligen hemma i Uppsala. :) Och sen är det inte lång tid förrän vi är alla 3 igen.;)

Ibland är det förresten tur att jag inte ofta hittar kläder jag tycker om, för när man inte har några pengar är det bra att inte hitta en massa. Dessutom har jag inte direkt kroppstypen för 75% av alla kläder som jag tycker ser okej ut.. så det är ju lite tur (fast synd annars) Dock har jag köpt överstrykningspennor och ett par simglasögon... ;) Och sommarsmaken av xider (rasberry blossom) bara för att kolla om den är god.. Får väl ta den sen nån gång. Kanske på lillebrors 18-årsdag nästa torsdag.. Usch.. Tänk att det är 3 år sedan jag fyllde 18, nu känner jag mig lastgammal. I mina ögon blir han dock aldrig äldre än 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback