Grådassig

Idag tror jag att allt är grådassigt.. Utom min illrosa tröja då förståss.:P Förresten så är jag både smalare och väger mindre idag än vad jag har gjort på åtminstone 1 år... jippi för mig.:P Bara att fortsätta då. Men eftersom det är lördag idag ska vi åka och köpa lite godis.. smaskens. :) Tack och lov är det inte lika varmt heller, så jag behöver inte smälta bort.. och så hoppas jag på att ingen säger nått roligt för träningsvärken i magen gör det olidligt.. Hur jag nu har lyckats att få träningsvärk i magen av att springa.. men det är väl för att jag är bäst antar jag... Tänkte jag skulle få nån att ta kort på min nya kalufs sen också, om det finns intresse? Måste nog plugga också, men det kommer jag ju inte att orka.. som vanligt.:P Städa kanske också vore en idé.. hmm..

Nu är det ca 20 dagar kvar innan jag får åka till Uppsala.. Det låter säkert hemskt att räkna ner.. men jag längtar efter min lägenhet.. efter mina skåp och att ha allt där jag vill att det ska vara.:P Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback