Efter imorrn

Efter imorrn ska jag verkligen försöka att inte gnälla på hur mycket jag har att göra. ;P Men ja, just nu ser det inte särskilt lovande ut... jag gör sammanfattning på feodalism i öst- och västeuropa och kasper på islam.. rena rama loppan det här.. och varför har vi inte gjort såhär från början? Ja, inte vet jag.. själv kan jag bara säga att jag aldrig någonsin har behövt plugga förut, och att det är svårt att börja.. jag har alltid klarat mig fruktansvärt bra ändå.. och nu.. går det inte så bra.. :P

Hur som helst, klarar jag inte (troligtvis blir det så) den här tentan så har vi ju sammanfattat det som är sammanfattat, och då kanske det blir lättare att plugga igen då... som tur är är det längre tid mellan omtentan till den här och nästa tenta.. bra bra.. och dåska jag tokläsa hur mycketsom helst... :P

huvudet är trött.. och.. ja.:P inget ni inte har hört förut.. ;P Så jag tror att jag säger godnatt för idag, och kanske uppdaterar imorron bitti om hur det känns (gissa hur det kommer att kännas) och sen garanterat när jag kommer hem... men ärligt ska jag vara glad om jag kan titta på 1 av 5 frågor och vara säker på vad jag ska skriva.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback