Fullkornspajslunch

Nu ska jag äta fullkornspaj till lunch.. men jag kan tala om att kalorimässigt var det väl inte bästa valet, dock rä det ju fullkorn. :) en halv kyckling- och en halv köttfärspaj ska jag få äta, och även om det låter som hur mycket som helst, är det mycket små pajer...

Föreläsningen idag tyckte jag inte alls om.. den var inte särskilt ointressant, men den var inte särskilt spännande heller.. Nä, tacka vet jag en bok som man åtminstone kan lägga ifrån sig, på både gott och ont..

Nä, är inte maten klar snart? Jag är huuungrig..

Förresten.. bara för att jag fått skriva kontrakt på en lägenhet får jag såklart erbjudande om en till!? Fast, en dyrare och en mindre.. men ändå... det är ju ändå fler erbjudanden. ;)

Kommentarer
Postat av: Josephine

Oj så ni har många alternativ till ny bostad? Låter ju helbra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback