Gick bra

Måste ju tala om att det gick strålande att somna själv.. slocknade jäkligt fort, men det kan bero på att jag var något så fruktansvärt trött när jag hade läst de 27 sidor jag hade kvar för att komma upp i 50.. det är inte lätt...

Idag hade jag tänkt tvätta lite... och läsa såklart.. och så hade jag planerat att äta frukost inom den närmsta timmen.. jag ska också ringa min momma och önska henne glad påsk.. hon är så söt min momma...

kan ju säga att jag, för nån natt sen, tackade morfar så mycket för längenheten.. det tog lite längre tid än vad jag bad om, men moffa, han klarade biffen.. och vad ska man säga: Skulle man ha fyllt 94 år så kan man kanske få glömma saker ett tag och/eller höra dåligt.. men moffa, han var alltid så snäll, så jag visste nog att han skulle fixa en lägenhet åt mig. ;) Hur det än är så var det konstigt att jag fick en lägenhet, för jag var inte innan plats 9 på någon.. så jag hade en jäkla tur..

Frukost var det.;P

Kommentarer
Postat av: Bella

Glad påsk till dig med :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback