Hjärtattack

Just nu är jag så totalt uppjagad så jag önskar det fanns en boxboll här i lägenheten.. synd bara att Kasper blir så grinig om man slår på honom. ;)

hjärtklappning känns det som jag ska få vilken sekund som helst... kanske borde man knarka? ;P Ska inte sånt kännas bättre då? ;P nä, usch.. så illa blir aldrig nått..

nu också, när jag vet att vi antagligen kommer att få ett korridorsrum snart, vill jag bara börja slänga och slita och packa och ha mig.. skrämmande, jag som är så ovillig till sånt annars..

Kommentarer
Postat av: evans

Vad jobbigt med lägenhetsstrul! Hoppas att det löser sig snart!

Jag fick faktiskt en del idéer bara av det du skrev, så du behöver inte skriva ned myterna och maila dem, men tack ändå!

Postat av: Tobias

svar: precis, vore galet nice =D

2008-03-09 @ 21:00:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback