Huvva

ikväll har jag, förutom att göra en hög med olika headers, hunnit med att baka kladdkaka och bränt mig på ugnen.. fantastiskt.. är iaf röd, fast det gör inte ont, vilket alltid är något...

Eftersom huvudet verkar vara totalt slut blir det nog att skutta i säng med en film, och det lät faktiskt mysigt. ;)

Sen vill jag ha hjälp!! jag är totalt hopplös, tydligen, men jag kan inte få min länktext nedanför inlägget att ändra färg.. och det gillar jag inte alls... Hur gör man? Jag tycker jag har bytt färg överallt i stilmallen... men nej nej...

Kommentarer
Postat av: evans

Men kolla, vad snyggt du har gjort det här! Cool header och den där norrskensbrushen liknar ju faktiskt norrsken. Det där med länktexten kan jag inte svara på på rak arm, men jag ska kolla lite i min stilmall och se om jag kan finna rätt ställe.

Teatern var en krogshow som hette Pissvakt - en kvinnlig version av Pistvakt :) Kul var det!

Postat av: evans

Jag tror att det är den här:
.nav a {
color: #000000;
text-decoration:none;
font-family: "Times New Roman", Times, serif;
font-size: 12px;

Fast i din stilmall står det inte color: #000000; utan färgkoden för orange.

Jag kan inte heller läsa kommentarerna. Antagligen är det svart text mot svart bakgrund?

2008-03-14 @ 23:53:01
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: evans

Nu ser jag kommentarerna och listen är inte orange, utan grön!

Det vore kul att se de andra headersarna som du har gjort! (Vad skumt det blir när man ska sätta svenska suffix på engelska ord...)

2008-03-15 @ 00:25:29
URL: http://evans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback