In genom ena örat...

..och ut genom det andra. Eller kanske snarare: In genom ena ögat, och ut genom det andra? För... nu känner jag mig helt tom.. och jag vet inte alls om jag kan lika mycket som jag kunde innan förra tentan.. och nu är jag nervös, för nu gäller det verkligen att klara den här.. usch..

Den mesopotamska periodiseringen kan nog sitta i huvudet nu.. men... nu kommer dom ju garanterat inte att fråga om det på den här tentan.. jobbigt.. :P Hoppas det inte blir nån fråga om vare sig Egypten eller Indusdalen, för det verkar faktiskt inte böckerna veta särskilt mycket om.. :S och inte jag heller...

Stackars lillebror.. han har fått sköta sig själv hela dagen.. och kommer att få göra det imorrn med ju.. jobbigt värre... fast, sen ska vi gå på stan.. :)

Idag satt vi oss på balkongen och läste, det sken så varmt av solen och det var så härligt, så det var nästan skönt att plugga.. ;) ´Men bara nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback