Knaprar voltaren

Ingen som har knark? :P tog en voltaren nyss och hoppas på att det blir bättre.. annars har jag spenderat tid liggandes halvsovandes på soffan halvtittandes på skidor... Tur att världens bästa sambo gör mat.. fast.. jag har diskat stekpannan och hett igång vattenkokaren, så han är inte helt ensam... dessutom är det världens krångligaste mat på gång: Makaroner och falukorv... ;P

Undrar om jag ska myrstega (jag tar mkt korta steg när jag mår dåligt) in mig till köket och kolla om han inte vill ha lite hjälp ändå..

Kommentarer
Postat av: Natalie B

svar: Går en inriktning som heter "Hinder och möjligheter för lärande, blir behörig för barn mellan 0-12 år..förskollärare, fritidspedagog och lärare..
men jag vill jobba som lärare och sedan bli specialpedagog.

Pluggar du också?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback