Konrad

Jag måste ju bara säga att jag har många roliga kompisar...en av dom är konrad.. inte för att han heter så, men så kallas han, av nån outgrundlig anledning som jag aldrig nånsin har förstått...

Igår lekte han stöttepelare till mig, tillsammans med Bergman men jag vet inte om han lyckades så bra.. å andra sidan var jag en gnällfia också. :P mitt i natten kände jag att jag ville gå på promenad, men att jag inte ville gå ut själv och jag sa väl nått i stil med: Men om jag putar ut magen kanske jag skrämmer bort våldtäktsmännen och Konrad svarar så gulligt Nä, dom tar nog det dom hittar.. Tack Konrad, tack.. ;P

Nä, men Konrad är en bra vän, och han är min gnälllpelare och medan Kasper var sjuk var även Konrad min nallebjörn som jag alltid kunde gå till och få en kram, och det betydde oerhört mycket.. så mycket så jag inte kan tala om det... därför får du ett alldeles eget inlägg i min blogg, nu är du väl stolt va? ;)

Kommentarer
Postat av: Konrad

Tack för ett alldelse eget inlägg om mig ;) Fast det var ju inte så jag menade med våldtäktsmännen ;) Du betyder mycket för mig med, en väldigt bra vän! :)

2008-03-21 @ 22:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback