Middag

idag ska vi äta lasagne.. viktväktarlasagne.. :P Mamma gjorde den förut för skiiitmånga år sen när hon höll på med sånt, och jag minns bara hur god den var.. så  nu provar vi den.. men vi fuskar lite och gjorde inte exakt som det stod med köttfärsen och så har vi lite ost på.. Egentligen är det helt vanlig lasagne, fast istället för vitsås har man keso och persilja.. Hoppas det är gott. :) Jag minns det som jättegott iaf. :)

Jag är trött.. men sen ska jag läsa lite bok faktiskt... för nu har jag ju fler saker att lära mig.. igen.. :P men tack och lov så slipper jag omtentan.. annars byggs det nog barra på med omtentor och tentor.. :S

Vad ska du äta ikväll?

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hur gör man en lasagne som duger för viktväktare? Mindre procenter i osten? Hoppas din dag varit annars bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback