Min hjälte

Min hjälte för dagen heter Voltaren... för nu börjar den massiva huvudvärken pallra sig bortåt dit den hör hemma, helst i nån annans huvud.. och tur är väl det, för det är några stollar i trappuppgången som borrar och har sig, det låter så in i helvete...

Alldeles strax kan jag inte skylla på huvudvärk längre, utan det är dags att ställa sig vid diskberget i köket, se glad ut, och kanske ha sönder ett par tallrikar... det betyder ju också att jag kan få bort kasper från datorn, så vi kan spendera den sista (visst låter det hemskt?) dagen tillsammans den här veckan..

Fast, så farligt är det väl inte egentligen.. han åker imorrn klockan 12 och kommer tillbaka på söndag klockan 16... så jag borde ju kunna överleva tycker jag.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback