Omtenta och konstiga köp

Ja.. vad ska man säga.. omtentan.. jo, den lär ha gått bättre än vad den riktiga tentan gjorde... iaf kändes det bättre.. men det är ju igen säkerhet...

Sen dess har vi varit på stan, ätit indisk buffé till lunch.. mätt som en sprätt är jag... sen har jag köpt en vårjacka. :D Eller.. kanske snarare en motivationsjacka, för den är typ 1 storlek för liten.. så nu ska jag hänga den där jag alltid ser den, för att ha som motivering. ;) Bröstminskning kanske? :P För det var där den var lite liten...

Sen har Kasper fått spader, och vill lära sig att spela gitarr, så nu kom vi hem med en elgitarr + förstärkare.. men, det är ju kul.. då kanske jag kan lära mig lite mer också, det vore också kul. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback