Sugstegräknare

Stegräknaren jag köpte var apdålig.. men vad kan man förvänta sig för 50 kr? Så jag måste väl köpa mig en ny.. :P

Ser på Du är vad du äter och försöker få motivation.. ;P och varenda gång tittar jag på folket som är med och sen tittar jag på Kasper och säger: Men inte är väl jag sådär tjock?  Och sen ser jag att tjejerna ofta är runt min längd och har mindre mindre midjemått.. Skrämmande.. Men å andra sidan brukar jag inse att jag inte har lika stor rumpa som dom på TV.. :P Fast, det kanske bara är tvn som lägger på ett par kilo? ;)

Jag känner mig iaf piggare och mindre plufsig.. och det är ju bra.. sen om det bara sitter i huvudet så får det vara så.. Jag mår iaf bättre. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback