Tant avundsjuka på intåg?

Min kompis Maria, är på runt-om-i-världen-resa tillsammans med sin pojkvän.. och efter att ha tittat på hennes kort i olika omgångar blir jag avundsjuk som få.. :P och sen så längtar jag tillbaka till Irland, även om det inte alls är lika exotiskt.. missförstå mig inte.. jag längtar inte tillbaka till mina 3 veckor som Au-pair, men jag längtar efter irland, efter staden där jag var som var så mysig, och.. att vara, borta...

  

Nä... usch.. undrar om man skulle ta och sova snart? mycket tankar som snurrar i huvudet med.. och imorrn är det 5 timmars plugg inplanerat.. guuuuud så skoj.. fast, jag får väl nån skrik-och-panik-timme för mig själv när Kasper åker och skjuter... kanske behövs det nu? Kanske vill jag bara sitta och skrika imorrn? undrar vad grannarna säger då? rena rama lyckan. ;P


Kommentarer
Postat av: Cassie

Haha, jag vill också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback