Tentakugg/plugg

Såklart.. men (tror jag) 4 poäng för lite har jag kuggat.. kasper hade 2 poäng mindre än mig.. men, som jag sa till honom, det hade kunnat vara mycket värre..

Hur som helst skriver vi omtenta på fredag och onsdagen efter är det tenta i nästa moment.. wey! Håll tummarna för mig folket...

Fast, jag är ganska stolt ändå.. Mitt första underkänt under hela livet... om man inte räknar teoriprovet till körkortet.. :P och jag är ju ändå snart 21 år... apgammal alltså.. ;) Då får man faktiskt ha ett underkänt. ;)

Idag har iaf dagen bestått av omtentaplugg.. woho...

Kommentarer
Postat av: Marie

å andra sidan skulle jag hellre få ett underkänt på grundskolan än på universitetet :) men det där klarar ni!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback