Tvärt kolugn

Iom att vi nu vet att det inte blir nån flytt just nu förrän vi hittar lägenhet så blev jag totalt kolugn.. vilket känns lite kul.. hela kroppen slappnade av och jag har strax läst 60 sidor bok.. och så mycket har jag inte läst på en dag sen jag började plugga.. ;) tror aldrig att jag har läst så mycket pluggläsning på en dag.. om det inte har varit en skönlitterär bok som skulle användas i skolan så..:P

40 sidor kvar i dden boken.. de ska läsas ut idag...

Fick hem mina nya jeans också.. för små. :S men nu ger jag upp.. får börja tokträna istället så jag får dom upp på mitt feta arsle (tittar man på storleken och känner att de är för små kände jag mig som den fetaste människan i världen idag) :S

Jaja... plugg plugg plugg.. innnan House börjar  vid 21.00..

Undrar om Kasper tänkte skjuta idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback