Varannan gång

Varannan gång jag försöker komma in på bloggen så vägrar den släppa in mig.. skitsida.. åtminstoen ibland,.. men den lär väl bli min räddning resten av veckan. ;P

Grey's anatomy på TVn och sen ska jag läsa ut resten av boken jag läser.. sen tror jag att vi skulle se på Meet the spartans, om vi hunnit få hem den då.. Annars vore det nästan trevligt med en kvällspromenad, men.. jag har fortfarande halvont i huvudet.. huvva.. men det är så fint ute med stjärnklart och måne också. :) Kanske ställer mig på balkongen och andas lite iaf.. ;P eller så inte.. för det är -3,5 ute.. huvva..

Kasper spelar på en ostämd gitarr, men just nu har vi inte råd att köpa en stämmare.. men på tisdag kommer ju pengarna, så då jäklar.. ;P

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

svar: jag hatade det innan. men jag har vant mig vid att äta numera. jag gillar frukost på helgerna då är man ju inte stressad! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback