Att välja eller inte välja tapet..

Imorse spratt jag (eller inte..) upp ur sängen klockan 7 för att knalla till målaren och be om nya tapeter.. och så bidde det.. vi fick med oss en katalog hem.. och nu har luften gått ur mig.. Gud vad mycket fula tapeter det finns i vårt avlånga land.. Å andra sidan har vi hittat dom vi vill ha.. tror vi.. det roligaste ska bli imorrn när vi ska tillbaka och tala om vad vi vill ha när vi får säga: Jo, den här sidan som är utriven, finns inte den tapeten att välja på? Vi skulle vilja se den lite tydligare.. Färgen (som det ser ut på den utrvina sidan) är mörkrosa, och det var faktiskt inte jag som först sa: Den vill jag ha, utan det var kasper..:) Men jag är nöjd.. jag vill ha färg i sovrummet.. finns inte den rosa så kommer vi att ta blått (fööööörlåt Bergman ;)  ).. och i arbetsrummet, eller sovrum1 som dom så fint kallar det ska vi ha en obeskrivlig tapet som kanske kan ses som psykadelisk men som vi tror kommer att bli jättefin när den kommer upp. :D

Nä, nu har jag varit tråkig beskrivare länge nog.. Nu vill jag ha frukost!

Kommentarer
Postat av: Steffi

haha, det är ju så böcker ska vara:P, har inte läst någott av honom tidigare, men änså länge ser det ju bra ut;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback