Stupa i säng eller lite the Sims2?

Jag är såååå trött.. vi har varit ute och cyklat ikväll.. Jag hatar att cykla.. iaf så skulle vi ta reda på om det var lättsamt att ta sig till skolan här hemifrån (vad konstigt det känns att säga hem om den här lägenheten ;P ) och det var fantastiskt lätt, tog väl ca 10-15 minuter.. sen att jag är en mkt ovan cyklare med världens sämsta kondis behövde det kanske inte pratas så högt om. :P Det var iaf jobbigt med massa uppförsbackar och grejer, men skit samma.. imorrn ska vi iaf cykla.. bra mkt billigare än den förbaskat dyra bussen.. jag får låna kaspers pakethållare till min handväska..:P Jag skulle nog behöva en tantcykel...

Antingen ska jag gå och lägga mig nu, eller så ska jag spela lite the sims.. Går jag och lägger mig kan jag ju läsa ett par rader i boken.. hmm.. gissa vad det lutar mot? ;)

Kommentarer
Postat av: fröken elin

ååå spela sims2! va roligt, det skulle jag vilja ha:D

Postat av: emelie

Åh fin blogg du har, spana in min också och lämna en komentar (:

2008-05-08 @ 22:47:45
URL: http://ewelie.blogg.se
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/1210148735_rets_tvling.html#comment

Årets tävling, som du bara inte kan missa, värde c.a. 15000:-

2008-05-08 @ 23:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback