Förbaskade manick

Jag tror att Wii fit har nått emot mig. Den påstår att jag bara går upp och upp. :P Taskigt av den säger jag. Den är säkert sur bara för att man måste stå på den. Hur som helst så´har jag tränat duktigt och sett skitdum ut på vardagsrumsgolvet. Tack och lov är det ju bara Kasper här annars och han skulle ju se minst lika dum ut han så det gjorde ju inte så mycket.

Nu ska jag iaf gå och lägga mig med min spännande historiebok.. Undrar om jag borde ställa klocka imorgon så jag kan ta mig iväg till biblioteket och hämta den där jävla boken nu då. :S

Kommentarer
Postat av: Viktoriae - Personlig blogg om personlig utveckling

Dumma wii-fit ;) Jag fick jobbet! Jag ska börja med utbildningen på måndag! :D (Vart tvungen att skriva det hela tiden är så glad..) ;)



Ha en trevlig fredag!!

Postat av: Marie

"Manick" haha

2008-11-28 @ 14:30:11
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Viktoriae - Personlig blogg om personlig utveckling

Hello =) Allt bra denna fredagseftermiddag?

2008-11-28 @ 16:47:10
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback