Aningens småpanik

Eftersom jag var sjuk i 2 veckor så får jag ju som säkert alla som läser min blogg redan vet lägga till ett par veckor med praktik. Om jag ska vara helt ärlig vore det skönt att slippa bara på grund av tempot som är, för själva praktiken är faktiskt kul. :) Men efter lovet ska jag börja ha 2 klasser istället för en och bara den ena är i historia. Den andra kommer att ha samhällskunskap - ekonomi. Något jag inte vet nästan nånting om själv alls och alltså kommer ha skitproblem att lära ut. Tack och lov ska vi följa boken och då kanske även jag kan lära nån nått.:P Och så finns ju handledaren i samma rum så jag behöver inte oroa mig egentligen. Snart ska jag sätta mig med det och småplanera lite så jag inte behöver tänka på det hela höstlovet, som förresten inte är nått höstlov utan är en redovisningsperiod på skolan. Halleluja, det verkar väl vettigt?

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Vad jobbigt att du ska lära ut något som du inte vet så mycket om, hur kommer det sig att det blir så?:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback