En nog så trött Maria

Jag är sviiintrött. Det måste bero på att jag vaknade tidigt (8.30) i morse och att vi både tränade och gick på skogspromenad och dessutom mest bara har vilat nu på kvällskröken. Sen kan det också bero på att jag är i paltkoma från gigantummiddagen jag åt. Men jag och Kasper har pratat om att prova LCHF-dieten så den har vi storhandlat till idag och från och med imorgon ska vi köra på den. Kasper är skitlycklig som får äta ägg, bacon och korv på morgonen, och jag är nervös. Jag älskar pasta, ris, bröd och bulgur, så hur ska detta gå? Dessutom är jag ingen fisk- och skaldjursmänniska, så jag tror jag dör för mig själv.:P Men hur det än är så finns det nu alaskan pollok-filéer i frysen tillsammans med räkor, och i kylen står en skagenröra.. Huvva. :P men det ska nog gå. Vi ska prova tills mamma och mormor kommer ner den 6e november, och vet redan nu om 2 dagar som det inte kommer bli bra, det är när vi ska till Ludvika och äta mat som Kaspers mormor lagat och när dom kommer hit ett par dagar senare.. Jag är mest nervös för godis.. jag älskar mitt godis..

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ohja kul är det :D

Postat av: malin

kommer inte riktigt ihåg vad dieten heter, tror den heter något med extravaganza. men är inte 100 % säker. :)

2008-10-13 @ 11:16:36
URL: http://malings.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Lycka till med dieten! ;) Åh, godis, det åt jag alldeles för mycket av i helgen, schajse vad jag "svullade", INTE Okej! Helgen har för övrigt varit slöö (förutom fredagen;))

Ha en bra dag!

2008-10-13 @ 13:30:46
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Sv: hehe ja! Det jobbiga är när man åker iväg til andra människor när man går på en diet, för det blir lite krångligt då.. men lycka till :D

2008-10-13 @ 13:45:20
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback